Ha-begär-deluxe

Jäklar vilka coola muggar jag hittade inne på Familyroom (bilden är lånad därifrån). Jag bara måste ha ;) Ni förstår det va?! Fast jag måste hålla ut lite, tills tävlingen är avklarad. Har ju aldrig vunnit innan, och jag tror ju inte att jag gör det denna gången heller, men man kan ju alltid hoppas i alla fall. Galet förälskad blev jag i alla fall

Fast förresten… Jag har ju åtta muggar hemma som väntar på att få lite färg på sig. Kanske skulle jag pröva att göra egna? Dessa kostar ju ändå 149 kronor/styck, så det kan ju vara värt ett försök. Det kan ju inte bli annat än fult liksom och det vore ju inte världens undergång…

4 thoughts on “Ha-begär-deluxe

    • Nix, det går inte! Bilden i huvudet är gubbläcker, så jag skall allt lyckas med den i verkligheten med. Dekorplast blir förstört i disken, så det vill jag inte ha. Men TACK ändå för din input ♥

  1. Ett tips vännen bokstäver att skära ut de du gjort så det blir *avtryck i mitten* & skära dem med en pappers skalpell sedan kan du bara sätta dem på plats & använda färgpennorna från Panduro..

TACK för din kommentar :)

