Solen skiner och barnen är glada

Hade en härlig dag på jobbet igår, med en hel del insikter. Idag vaknade jag utvilad för första dagen på länge och kom hem till mina kärlekar som längtat efter mig Idag så skall vi tydligen på tattueringsmässa i Trollhättan. Skall bli gryt kul. Förra året åkte A själv då jag jobbade så det skall bli grymt detta. Har hört att det skall vara jättebra :-) Kanske blir det lite nytt bläck i kroppen med för det suger lite i tarmen så att säga :-) Vad det blir i så fall blir en överraskning, men något jag velat göra i flera år.

One thought on “Solen skiner och barnen är glada

TACK för din kommentar :)

