Annorlunda gardinstänger

Gardinstänger är något som jag tycker är himla tråkigt faktiskt. Själv så kör jag vanliga svarta enkla ifrån IKEA, som typ 90 % av Sveriges befolkning har hemma. Inte för att det är något fel i det, jag gillar dom, men jag har många gånger undrat varför ingen gör några roliga, som inte ser ut som alla andra. Och idag fann jag det, kan man säga. Inne hos Ifra Lahell, och i hennes gästrum. Mycket fiffigt vill jag säga :-)

(Bilden nedan är lånad från hennes blogg)

OCH, inte nog med det. Hon har även ”R:s” betongtapet på väggen. Storebror fick ju ett helt rum med Muranos underbara betongtapet, medan Mini fick en fond och en klädd garderob.

6 thoughts on “Annorlunda gardinstänger

  1. Åh, jag älskar drivved, sånt man kan hitta vid havet…
    Men ‘även g:a halvruttna träd grenar..
    Har inget, men vill ha…
    Har en massa idéer om det.. toapappershållare, hatthyllor, tavellister, ja listan kan göras hur lång som helst.. fast det är ju jag det ;)

    Kram till dig!

TACK för din kommentar :)

