Tidsinställt – Annorlunda belysning

Belysningen i köket skall bytas hemma också, och jag vill gärna ha något som inte alla andra har. När jag kikade in hos Ellas inspiration, på mitt dagliga besök där, så hittade jag annorlunda belysning som hon lagt upp, från Kvänum. Grym läckert, tycker jag och bild nummer 1 är min favorit Även Karin på  Ellas inspiration skall byta sitt kök nu. Alltid kul att se hur andra planerar :-)

 

One thought on “Tidsinställt – Annorlunda belysning

TACK för din kommentar :)

