Retrorätt

Det är väl inte direkt jag… Men när jag ser denna ljuvliga bild denna vårmorgon så blir jag lycklig. Även om det inte riktigt är jag, så skulle med glädje ha denna hörna någonstans i mitt hem  Men blir jag glad bara man tittar på den! Jag skall minsann åka in till stan och köpa snittblommor tror jag :-)

Från Sköna Hem kommer bilden.

 

One thought on “Retrorätt

  1. Man vet aldrig vad som är på *tapeten* när man kikar in hos dig, men det gillar jag skarpt, hade själv gärna haft en vrå, med detta fina..*L*
    Du är på tapeten!

    Kram

TACK för din kommentar :)

