Alla onda ting är tre

Just nu känner jag mig lite nere, och jag är arg på världen. Det sägs att alla goda ting är tre, men det är även så med onda ting. Men det gör så djävulskt ont i mig ändå. På en vecka har en liten bebis fått födas utan att ta sitt första andetag. Mina vänner förlorade sin son, som de väntat så länge efter och en liten kille förlorade sin lillebror. På samma dag dog även en annan väns man, endast 30 år gammal i Cancer och efterlämnade en förtvivlad fru och två förtvivlade små söner. Och idag, en vecka senare kom dödsfall nummer tre. Millas dagisfröken gick hastigt bort, utan förvarning. En ung och vacker själ som efterlämnade man och barn.

Jag försöker att se en meningen i allt som händer, men det senaste så är det rätt svårt. Jag förstår inte… Varför skall livet vara så orättvist? Jag är förtvivlad, och jag kan inte göra någonting förutom att gråta med dom, tänka på dom, tända ett ljus och sörja. Jäkla jäkla skitdöd som skall krossa alla familjer :´(

3 thoughts on “Alla onda ting är tre

  1. Tänker på dig, det är fruktansvärt svårt & orättvist att mista någon & speciellt sitt barn…
    Det är fruktansvärt…
    Jag känner med dig & med de du har runt om dig, jag gråter med dig, jag torkar era tårar & jag finns ett mail bort, när du orkar & när du vill…

    Du finns i mitt hjärta vännen, det är kaos, jag förstår.. jag känner…
    och jag finns för dig när du vill…

    Kram hjärtat ♥

TACK för din kommentar :)

