Konversation

– Titta A… Det är inte ofta man ser att det är en diamant i bägge förlovningsringarna, som det är i dom två?!

– Men älskling, vi är i Göteborg. Dom är till för bögarna. Det finns sådana här!

Hahahaha… Som jag bröt ihop av skratt. Visst, det var ett skämt, men ibland är han bara så störd. Och ROLIG!! Jag hoppas att ingen tog illa upp utav detta, men jag kunde inte låta bli att lägga ut det här och ingen utav Oss menar ju något illa…

Och förresten… Sjuuuukt mycket bra fynd jag har gjort idag. GRANIT, ZARA, Shock och H&M. Mmm mmm mmm… PUSSSS  

2 thoughts on “Konversation

  1. Barnen är ute och leker och mannen vilar i soffan bredvid, jag då, jo JAG bryter fullkomligt ihop av skratt! Detta förgyllde min dag =).
    Tack underbara ni <3

TACK för din kommentar :)

