Långt borta

Dåligt bloggande från min sida just nu, men jag har konstant migrän och mår inte så bra för tillfället. Det är mycket som pågår i mitt liv just nu, och mycket tunga beslut som behöver funderas på och fattas. Jag tänker massor, och igår var jag domnad. Kändes som om jag var utanför min egen kropp lite där ett tag för att slippa tänka, men idag känner jag mig lite piggare, även om jag har ett huvud från h-vetet med migrän och massa jobbiga tankar. Nej, nog om mig.

Jag kände att jag behövde pigga upp mig lite igår, så då blev det ett köp av nyaste Hus & Hem, som var oerhört bra detta nummer. Och sen skapades det en ny vägg här hemma med efterlängtad konst ♥ I lööööv Therese Sennerholts verk.

Nu skall jag sätta igår och jobba här, men först en kopp med koffein för jag somnade på soffan förut och vaknade visst upp två timmar senare. A jobbar och barnen är på rinken och ”skriskar” som M säger. Lyx att ha en hockeyrink så nära hemmet!

TACK för att Ni finns underbara bloggisar

6 thoughts on “Långt borta

  1. Det är helt Ok, om man inte bloggar varje stund man har ledigt, det gör inte jag heller..
    Migrän är inte kul, hoppas att det snart släpper!

    En jätte stor kram från mig!
    Tänker på dig!

TACK för din kommentar :)

