Gnällfia = jag idag

Jag har åkt på världens dunderförkylning, och har knappt någon röst. En hosta som gör att det känns som rakblad i halsen är inte direkt skönt heller. Känner mig riktigt risig. Men det är väl min tur nu antar jag…? Jag har fått vara frisk länge nu, och M var ju sjuk förra veckan, så jag hade det på känn. Men men… Det går nog snart över. Det kunde ju vart värre. Vet att jag är mesig, men jag känner mig verkligen ynklig när jag är sjuk. Gnällfia = jag idag.

Idag har vi firat mitt gudbarn som fyller 11 år i morgon ♥ Min lilla docka, som blivit så stor. Och nästa vecka fyller mini 4 år. Hur sjutton blev min lilla bebis 4 år? Bara så där… Så kalas blir det i veckan, så jag får se till att piggna till snart.

Har precis betalat en MASSA räkningar, som var på mer än dubbelt så mycket än vad de brukar vara på. INTE KUL ALLS! Men så blir det när man har hus och renoverar. Och jag är oerhört glad och tacksam över att jag har förmågan att betala dom i alla fall, trots att det behövde bli en hel del övertidstimmar.

Nej, nu skall jag äta kvällsmat med min man, sedan skall vi se på Warrior. Den skall tydligen vara något av det bästa som någonsin gjorts. Hela 8,3 på Imdb, och det är minsann inte illa. Skall bli spännande att se om filmen kan leva upp till det. Det blir nog inte lätt!

10 thoughts on “Gnällfia = jag idag

  1. Gumman usch för att va sjuk =(
    Har du nått bra förslag på nått snyggt skrivbord i lite lantig stil! Vi funderar här kanske på att snickra ihop ett eget men vet inte riktigt hur o vad… Men jag kan plinga dig i morgon då jag är ledig kram

TACK för din kommentar :)

