Sorry, eller?

Men jag blir lite less när det är så lite aktivitet i bloggen. Då tröttnar jag på att blogga lite… Jag lägger ner massor med tid på bloggen i vanliga fall och då är det så kul när man får lite respons på det man gör. Visst, jag ser ju statistiken och den sviktar ju verkligen inte, men ändå är det ingen som kommenterar längre, och då tänker jag att den inte är så mycket att ha längre.

Och då ställer sig säkerligen några frågan… ”Bloggar du inte för din egen skull??”

– Jo, det är precis det jag gör, men JAG ÄLSKAR KOMMENTARER. Så är det bara! Att få respons för det man gör. Det vill väl alla? Ytligt kanske, enligt vissa, men det skiter jag högaktningsfullt i. Respons får i alla fall mig att vilja blogga mer, mer och mer hela tiden. Så är det! Det är så jag känner och det står jag för ♥

8 thoughts on “Sorry, eller?

  1. Kan bara hålla med!!
    Läser man bloggar tycker jag man ska skriva en liten kommentar så bloggägaren får lite respons och vet vem som läser. även fast jag inte känner den som skriver slänger jag gärna in en kommentar ändå. Nu tycker jag dock mina läsare sköter sig rätt bra så jag ska inte klaga men jag vet hur det har varit och hur tråkigt det är när det inte verkar som om någon läser.

  2. Tycker också det är roligare då man får kommentarer, men ofta kanske man bara ser vad personen lagt upp / skriver om osv??
    Jag har en hel del läsare men få kommentarer, och får jag kommentarer vet jag inte vilka hälften är?Ofta anonyma, eller utan länkning??
    Man blir ju mer taggad att blogga då man ser mer kommentarer..men men..jag är också dålig på att kommentera trots att jag är inne och läser MÅNGA bloggar, men ibland vet man inte vad man ska skriva eller om man har något att skriva alls ;)
    Jag lämnar avtryck då jag finner tiden, och beroendes på hur jag mår i mina handleder!
    Gillar din blogg väldigt mycket i allafall =)
    pösss

  3. Jag är lite likadan… När man haft 124 personer som läst ett och samma inlägg och inte en käft säger ett ord…så blir man lite less…
    Men, jag ska vara ärlig och säga att jag inte alltid är superduktig på att kommentera i de bloggar jag läser… (skärpning!)

TACK för din kommentar :)

