Skrivbord

Nu har jag precis gjort om mitt skrivbord bland annat, men jag har inte hunnit få i ordning mitt kontor ordentligt med grejerna, så det skall jag roa mig med i morgon. Fast när jag sitter här och slösurfar så ser jag ett såå läckert skrivbord, som faktiskt kan användas som skänk med, och jag tror att jag dog lite. Sååå läckert! Vill ha säger jag bara! Skulle vara perfekt i R:s rum, som förövrigt kom två i sin serie och gick vidare till kvartsfinal. Dessvärre stannade det där, men R blev utsedd till matchens lirare och jag har nog aldrig varit så stolt över honom som i den matchen. Han slet som ett djur och han ägde verkligen på planen. Så jäkla tokduktig var han och jag smälte än mer, om det nu är möjligt. Han åkte på några rejäla smällar, men reste sig snabbt och gick till anfall igen, som en blixt. Min fina kille…

Detta läckra skrivbord skulle göra sig sååå i hans rum (synd bara att det kostar som skam :/)! Speciellt bra skulle det bli när nya tapeterna kommer upp, men än har vi verkligen inte hunnit, så än så länge finns dom i affären och väntar.

Foto | Baazar

TACK för din kommentar :)

