Filippa K

Åhh, jag fick ju ett helt fantastiskt supertips av Lena Lj som jag var tvungen att söka upp. TACK TACK TACK ♥ Efter en googlesökning på ”Filippa K porslin” så fann jag dessa på CALL IT DESIGN, och jag gillade dom skarpt. Hoppas att mannen där hemma gillar dom med… Men skall fortsätta spana lite till.

Foto | CALL IT DESIGN

One thought on “Filippa K

  1. Filippa K muggar har jag en hel del av, i olika färger även speciella brickor som muggarna ska stå på/i det är ett hål för dem på brickan=)
    Filippa K är ju formgivare för Rörstrand, där du finner hela serien, och massa andra som också är fina, som Swedish Grace, Mon Amie, Mademoiselle Oiseau mm.
    Min favoriter inom Filippa K är Ink Stripe, Deco, Ink Lace, de hederliga Pinstripes -har i både mörk blå och svart =)
    Lycka till med samlandet ;)

TACK för din kommentar :)

