Mäkta stolt och GLAD

Över mig själv faktiskt. Jag har varit och provtränat på ett gym hela två gånger. Idag och i torsdags har jag tränat, och det har gått riktigt bra faktiskt. 1 ½ timmes effektiv träning per gång har det blivit och trots att jag inte satt min fot på ett gym på nästan 1 ½ år så är kondisen helt OK faktiskt. Jag blir förvånad själv och det är ju alltid kul :-) En massa kalorier har jag förbränt med, och jag har till och med ätit rätt nyttigt. Det finns kanske hopp för mig med ;)

Nej, nu skall jag snart hoppa in i duschen, men först skall jag slänga i en burk färg i håret. Och förresten… Idag kom min efterlängtade skinnjacka till mig, och mina fina ljus… JIPPI

 

TACK för din kommentar :)

