Välkommen ner till Oss, del 3 ♥

3 thoughts on “Välkommen ner till Oss, del 3 ♥

  1. vi håller på och letar efter nytt handfat som inte är allt för djupt eller brett och så kom jag på att jag hade ju sett det perfekta handfatet redan hos dig. vad har erat handfat inne på lilletoan för mått och vart är det köpt?

  2. Hej! Det är ifrån ITAL Kök och Bad. Och dom beställde det ifrån Tyskland till Oss. Det är väldigt litet och behändigt men vet inte hur jag skall kunna ta mått. Dock var det inte gratis. Vi fick det till ett väldigt bra pris för att vi beställde bägge badrumsjobben av dom. Och vi gav drygt 6500 kronor tror jag, utan blandare. Jag tror inte att det finns några sådana att få tag i från Sverige. Lycka till!

TACK för din kommentar :)

