Smörgåstårtehelg och fototapet

Vi har haft en riktigt mysig helg där vi blivit bjudna på smörgåstårta både igår och idag. Det kallar jag LYX Igår var vi på 25-årskalas/inflyttningskalas för Sandra och hennes Tobias, som har köpt hus i Levene. Sååå fint är det! Så idag har huvudet lidit lite… Eftermiddagen har spenderats hos mannens Farmor och smörgpstårta numero två. Mums! Nu blir det snart läggdags, men först så skall vi beställa en fototapet till väggen rakt fram när man går ner till nedervåningen. Ni skulle aldrig kunna gissa vad det kommer att bli för någon… ;)

Vi får väl se om någon vågar gå ner efter den kommer upp på väggen ;)

5 thoughts on “Smörgåstårtehelg och fototapet

  1. Haha men fy, hade pinkat på mig om jag skulle sett den varje gång jag skulle ner dit!
    Vad har ni på nedervåningen för rum?Blir nyfiken på huset, du visar ju aldrig bilder =)
    kraam

    • Ja, det är nog lite läbbigt till en början, men jag tycker att bilden var läcker, och A vill så gärna ha in lite manligare detaljer med, och det är väl inte mer än rätt. Det är ju VÅRT HEM, inte bara mitt ;) Jag tror att det blir snyggt! Och jag gillar ju när det verkligen blir personligt.

      För din skull skall jag lägga upp bilder på nedervåningen i morgon. Vi är ju inte helt klara där, men dom detaljerna får du försöka ”se bort” då :) Kraaam.

    • Min första tanke när han började prata om detta, så sa jag ”Är du helt jävla galen eller?? Då är det du som tvättar och gör ALLT som skall göras nere…” Men sen tänkte jag om lite… Jag VILL att A skall intressera sig för vårat hem, och att han verkligen skall tycka att det är lika snyggt som jag tycker när jag har fixat något. Och när jag såg denna bilden så tyckte jag att den var snygg! Jag vill att vårat hem skall spegla OSS inte bara mig. Och den är inte så stor, 89 X 240. Hög blir den ju, men smal. Och den sitter på en hylla, så jag tror den blir grymt fräckt :-)

  2. Det var bara roligt att ni ville dela denna kvällen med oss! Har en lite fråga? jag skulle behöva ha lite hjälp med tapeter … kram

TACK för din kommentar :)

