Frauen

Idag, efter mitt möte så hämtade jag barnen hos päronen (dom har varit där inatt när jag jobbat dygn) och sedan drog vi Oss vidare för att möta upp Linda och barnen. Underbaringen har bara några dagar kvar nu, så bebis kan ju komma när som helst. Tänk, snart är en av mina äldsta vänner 3-barnsmamma ♥ *KÄRLEK*  Vi kikade lite snabbt i affärer tills vi kom fram till att det var lugnast om vi tog huliganerna till Mc D. Underbara, och vackra som skam, men jäkel vad jobbiga dom är när dom kommer ihop… Huuu, speciellt pojkarna.  Men underbart att ses ändå… Vet att jag har lite kort stubin efter jag har jobbat dygn. Då är jag trött.

Fick shoppat lite med, och det härliga var att jag kom undan riktigt billigt och bra. Något jag velat ha länge är raggisar med högt skaft, men det har inte varit det lättaste. Men idag så uppenbarade de sig framför mig och det var kärlek vid första ögonkastet ♥

4 thoughts on “Frauen

TACK för din kommentar :)

