DIY – griffel, åh griffel ♥

Som jag vill ha en läcker griffelkalender. Det är så galet snyggt, och när jag ser detta fina collage inne hos Ellas Inspiration (som jag bara var tvungen att låna), så vill jag inte ha det mindre vill jag lova.

Foto|EllasInspiration

Stylizimos beskriver hur hon skapade sin egen kalender, som visas på tredje bilden. Det vill jag verkligen pröva någon gång! Fantastiskt fin!

Beskrivning | Stylizimos

Men vet Ni vad… Idag fick jag ytterligare leveranser hem, så nu jäklar skall här pysslas pysslas med annat. Men en annan dag kanske?! Återkommer snart, förhoppningsvis med lite resultat.

TACK för din kommentar :)

