Tidsinställt inlägg – DIY girlangkonst

Toksnygga egengjorda girlanger hittade jag inne hos Peppar och Vanilj och jag blev kär direkt. Jag bara måste pröva att göra sådana :) Lillasystern i familjen har skapat och använt sig av en morgontidning när hon sydde dessa, men sånt finns inte hemma hos Oss (morgontidningar alltså, men jag skulle ju faktiskt kunna köpa mig en kom jag på nu).  Annars hittar jag nog säkerligen något annat bra, när jag får tid och lust att leta ;)

Foto | Peppar och Vanilj

3 thoughts on “Tidsinställt inlägg – DIY girlangkonst

  1. Fräckt!
    Jag sitter precis och googlar på snarlikt fast jag ska göra med svartvita foton på Leias vägg, möblerade om där när granen åkte ut och det blev lite tomt.
    Ska sätta dem på natursnöre och klädklyker neråt tror jag:)
    Tack för länken i min blogg, var jättefina!

TACK för din kommentar :)

