Väntar på leverans

I morgon kommer förhoppningsvis mina nya washi som jag har beställt, så då skall här pysslas :) Har lite idéer i pallet som jag skulle vilja förverkliga. Hoppas bara min skallebank ger med sig lite först. Efter 60 timmars arbete så är mitt huvud en mindre katastrof, och det skall bli grymt skönt att lägga sig snart. Är inte van att jobba sådana långa pass längre. Antar att jag blivit vek :p Men men… Inte gnälla nu… Jag har haft en toppenhelg! Dessvärre blir det lite sämre med inlägget då, och det blir ju inte samma sak när man tidsinställer, tyvärr. Men bättre än inget!

Dessa fina kommer i alla fall hem till mig i morgon…*förhoppningsvis* 

 

TACK för din kommentar :)

