Tidsinställt inlägg – Gott Nytt År!

Exakt nu, 16:50 på nyårsafton (om det wordpress tidsinställning är exakt), så kommer raketerna att avfyras i staden jag kommer ifrån, och himlen kommer att färgas av världens alla färger :)

GOTT NYTT ÅR önskar jag Er, ALLA mina underbara läsare ♥ Jag hoppas att det fylls av en massa glädje, skratt, lycka och kärlek. Sist, men inte minst, så hoppas jag att Ni får ha hälsan och att Ni fyller Era dagar med meningsfullhet. TACK för att Ni läser min blogg så flitigt :) Det värmer ♥

2011 har varit en stort år för mig… Jag har flyttat till en ny kommun, och köpt vårt älskade hus tillsammans med mannen i mitt liv, jag har bytt jobb, jag har fått en massa nya vänner, jag har opererats, jag har skrattat, gråtit och förundrats. På gott och ont ♥

Jag hoppas att 2012 bjuder på lite mer trygghet och stabilitet, för det har varit ett omtumlande år, även om det varit något av de största och mest fantastiska med. Jag hoppas att jag får behålla min älskade familj, precis som den är, och att vi får vara friska, trygga, lyckliga och harmoniska ♥ För det är något som man aldrig får ta för givet… Glöm aldrig att berätta för dom du älskar hur mycket de betyder och hur glad du är över att du får ha just dem i ditt liv.

*KÄRLEK TILL ER*

4 thoughts on “Tidsinställt inlägg – Gott Nytt År!

TACK för din kommentar :)

