Granen är väck!

Och det är inte en dag för sent… Detta är sista året med stor äkta gran, och sen får alla säga vad dom vill om det. A ville inte ha gran alls, och R hjälper till att städa nu så han vill inte heller ha äkta gran mer *undrar varför* ;)

Så nu jäklar är det alltså storstädning som gäller, samt målning av nedervåningen som mannen ”roar sig med” medan vi andra städar uppe. Jag är hysteriskt trött på allt måleri nu så denna uppdelning passar mig utmärkt. Och att jag har världens bästa son som hjälper till massor, gör inte saken sämre heller :)

Så nu är finaste granen bara ett minne blott, förutom 15 kilo granbarr som vädrar försvinna… Fast den var fin när den var ny i alla fall :)

3 thoughts on “Granen är väck!

    • Mmm, det är ju det. Det tar emot, jag jag fick nog denna jul så nästa skiter vi i det. Påminn mig om jag glömt det tills dess ;) Nej, vi har allt två våningar, men det är en inredd källarvåning så vi har ”relaxrummet”, kontor/gästrum, mediarum, tvättstuga, toalett och förråd nere, så vi har ju rummen man är mest i uppe.

TACK för din kommentar :)

