Hyacinter och frulle

Om man skulle ta och förbereda lite frulle denna underbara dag? Varför är den så underbar? – Jo för att familjen idag kommer vara samlad. Min bebis kommer hem igen och jag har längtat ihjäl mig. Det är en fysisk smärta i min kropp när mina barn inte är med mig. Usch! Nu blir det frulle med min favvokille R har tjatat att vi skall äta ett tag nu, så Mamman får väl lyssna. Finaste hyacinterna står på bordet och idag skall det allra sista julbestyren fixas. Underbart! GOD JUL på Er alla mina underbara läsare

2 thoughts on “Hyacinter och frulle

TACK för din kommentar :)

