Badrumstrubbel IGEN!

Strax så skall jag pysa till jobbet tänkte jag… Upptäckte en mindre trevlig grej igår med vårt nya fina badrum. Förra veckan så frågade jag R och A om dom inte kunde sikta ordentligt för jag tyckte att det luktade skumt. Dom sa att dom hade haft snopp ett tag så att dom hade lärt sig det ;) Men igår kom det mindre trevliga svaret… Röret till avloppet har spruckit och det läcker ut avloppsvatten varje gång man spolar. Fantastiskt på ett sprillans nytt badrum :/ Jäkla skit säger jag bara! Det kostar ju inte Oss något, men det känns som om det vart tillräckligt med det jäkla badrummet. Eller ja, alla tre badrummen i vårt hus. Vi har ingen tur med dom. Det är minsann inte bara en dans på rosor med att ha hus… Men som tur är handlar det ju bara om materiella ting. Så länge vi får vara lyckliga, friska och ha varandra så är jag mer än nöjd ♥

TACK för din kommentar :)

