Efterlängtad lampa ♥

Äntligen kom R:s efterlängtade lampa. Första vändan så kom det ett 10-pack med ”Icerunners” i stället. Tydligen något man sätter under fötterna. Dom sa att jag hade gjort ett riktigt kap, men jag ville ju bara ha min lampa. Jag fick ju skicka tillbaka  ”Icerunnerserna” sedan och vänta på att MITT paket skulle skickas ännu en gång. Kul när man åkte till Uddevalla för att hämta upp det med. Men tillslut så kom det :-) Sa till dom att jag minsann borde få två stycket för allt jox, så dom skickade två ;) Ibland är jag allt bra fräck :p Finfint blev det på R:s rum, och det är det viktigaste. Han gillade den massor!

Mamman är nöjd och sonen är nöjd = Mission compleated

 

TACK för din kommentar :)

