Funderingar och DIY – Julkalender

Just nu så har jag inte speciellt mycket av varesig tid eller energi över att lägga på bloggen, så det kommer nog att vara lite si sådär ett tag. Men Ni har två val… Antingen stannar Ni eller så går Ni vidare. Jag hoppas ju såklart att Ni stannar kvar, såklart :-)

Känner att jag behöver lite ork och kraft just nu, för det är mycket som rinner ut, men inte lika mycket som kommer tillbaka in igen. Jag behöver boostas lite. Men vi försöker ta nya tag i stället och ser framåt :-) Snart är julen här  ♥

Och se sicken käck kalender Anna Leena har gjort till sin familj. Det känns som om jag har lite svårt att inspireras just nu, men denna inspirerade mig mycket. Älskar när man med enkla medel kan skapa något så bra…

Foto |  Anna Leena

GRYM tycker jag  Nu vill jag att min familj skall komma hem för jag längtar efter dom! Men dessvärre är det ett litet möte till som måste avklaras innan jag kan få hem dom. R kommer snart i alla fall och då skall jag överösa honom med pussar för jag har saknat min klimp

3 thoughts on “Funderingar och DIY – Julkalender

  1. Klart jag stannar.. Tänkte ju skaffa ny favvoblogg en gång, Blondinbella men hennes tröttna jag på efter ett par veckor. Din består alltid för du är en av mina bästa vänner. Blir jag inte uppdaterad om vad som händer i ditt liv via bloggen, blir jag det av dig på annat sätt min sköna. Ta det lugnt och gör det du behöver och känner för. Pusss

TACK för din kommentar :)

