Skogsfynd

M och jag hoppade i våra stövlar och traskade till skogen en sväng. Jag upptäckte att det visst fanns en runt knuten här nästan ;) Härligt att få sig en liten tur och vi hittade två sorters granris, blåbärsris, lingonris och mossa. Perfekt ♥ Så nu är även utsidan lite prydd här hemma, och det gillas.

Nu skall jag ställa mig vid spisen och laga lite middag, och sedan bär det till Uddevalla och spendera fredagen och lördagen där. Mami och jag skall åka till TORP med och köpa julklappar så kiddows får mysa med Morfar en sväng själva ♥ I morgon blir det lusse och pepparkasbak!

One thought on “Skogsfynd

  1. Det är helt sjukt vad mycket naturen kan ge oss…
    Helt fantastiskt!!!
    Det gjorde ni rätt i att gå ut i skogen – finns många härliga fynd, som dessutom är helt gratis
    därute & så mycket att upptäcka!
    Kramar.. *Tänker på er*

TACK för din kommentar :)

