Mamma-son mys ♥

Idag har varit en riktig mysdag. Jag två tider hos sjukgymnasten idag men avbokade en utav dom och hämtade barnen och bara tog det lugnt. Hade en del att göra, men det tar vi i morgon. Köpte nygrillad kyckling, gjorde en god middag och såg på film med kottarna. Sedan åkte vi till bästaste vännerna och lämnade M där en stund (mannen är på kryssning), åkte vidare till Lidköping och såg på Breaking Dawn R och jag. Egentid med R var precis vad vi behövde och jag tror att jag kan prata för Oss båda när jag säger att vi njöt varje sekund. Jäklar, vad bra den var alltså. Helt outstanding ♥ Den bästa hittills, men tyvärr får vi ju vänta ett helt år till ”The grand finaly”. Det borde egentligen inte vara lagligt att göra en så jäkla bra filmserie och att man behöver vänta hela fem år emellan första och sista filmen. Det ogillas! Men jäklar alltså… Det var perfektion enda ut i fingerspetsen… *KÄRLEK*

”Its an extraordinary thing- to meet someone who you can bare yourself to, who’ll accept you for what you are. I’ve been waiting,it seems like for a every long time to get beyond what I am and with Bella, I feel I could finally begin. So I’d like to propose a toast to my beautiful bride: No measure of time with you would be long enough, but we’ll start with forever”.

3 thoughts on “Mamma-son mys ♥

  1. Åhh helt underbar! Vill se den igen på bio ha ha. Vi får vänta ett år, men den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge… Eller hur ha ha!!!! Men 5 år är det väl inte?

    • Det går ju en om året så då borde det väl bli fem år eller? Men den var värd att vänta på alltså…. Däremot fick jag mig ett psykbryt förra året när jag trodde att trean var den sista. Ringde upp Lena Lj som läst böckerna och tvingade henne att säga vad som skulle hända :-) Så jag var inte jätteorolig för en viss karaktär!

TACK för din kommentar :)

