Jul i vårt HUS ♥

Nu är det jul här i vårt hus, julen är hopp trallalala. Barnen i ring dansar omkring, dansar omkring…

Lite småpyntat blev det här hemma i förrgår. Jag ville göra det innan mitt jobbdygn och det var så mysigt att komma hem till i morses :) ÄLSKA ÄLSKA ÄLSKA julen

Det enda jobbiga med julen i år är att vi inte skall fira med mina underbara päron. Det svider rejält i mitt hjärta, men det kommer gå bra. I år kommer vi faktiskt att vara HEMMA i vårt EGNA HUS Känns helt galet, men i år kommer VI att ansvara för julen!! Och så kommer underbara svärisarna och svågrarna med, så ensamma blir vi ju inte. Men jag har ju inte klippt navelsträngen än så jag skall erkänna att jag tycker att det är grymt jobbigt, samtidigt som jag självklart är glad att vi är hemma med.

Hur gör Ni själva på JUL? 

One thought on “Jul i vårt HUS ♥

TACK för din kommentar :)

