Noll motivtion

Jag har verkligen noll motivation och jag har massor som jag skulle behöva göra, både på jobb- och privatfront. Jag hatar verkligen när jag inte kommer igång, och den som säger att det bara är att börja, kan ju köra upp något. För har man svårt för just det, så är det minsann inte ”bara” att göra det.

Snart skall jag iväg på en tripp med, till Linköping, och det känns som att jag har 1000 saker som jag måste göra innan dess. Och jag har bara en sak i huvudet just nu, och inte det som borde vara där. Så snälla gud ge mig lite motivation! Bara såpass att jag klarar av mina främsta måsten på priolistan…

Sist, men inte minst… En bild av mitt senaste fynd, en betongljusstake som jag hittade för 149 kr på Hemma fint. Löööv it!

Ha det gott, tills vi hörs igen

One thought on “Noll motivtion

TACK för din kommentar :)

