Snabba pix nu

Jag har näst intill vaknat precis. Ogilla på den, men eftersom jag sov utan att sätta klockan så behövde jag nog det :p Men hela dagen är bortsoven och snart kommer det visst folk hit med. Superkul, men i min planering så skulle middagen vara klar och jag skulle ha ett skinande rent hem vid denna tiden. Men den planering föll ganska pladask när jag fick för mig att vakna 13:30. Så först nu blir det frulle istället och sen börja städa… TACOS från gårdagen står på frullemenyn ;)

Igår köpte vi in säsongens första klementin-nät och dom var sååå goda ♥ Inte många kvar nu kan jag meddela ;)

One thought on “Snabba pix nu

TACK för din kommentar :)

