Rövragg och djävulskap!

NU vet i 17 om jag inte skall börja tro att vi är otursförföljda? Vi har renoverat som tusan här hemma, men det händer bara mer och mer grejer som vi behöver fixa. Denna månaden hade vi räkningar på för jäkla massa rent ut sagt. Jag fick lön igår, har inte handlat en sak, och har en tusenlapp kvar :( Visst, det är bättre än inget, och vi klarar Oss ju, men det suger verkligen gammal röten balle att alla dessa pengar bara flyger iväg. Vi är inga höginkomsttagare, men vi jobbar ändå heltid bägge två och delar på alla räkningar och då har man ju bra mycket mer över, än när man var ensamstående i alla fall. Det blir ju en jätteskillnad! Fast nu har vi lagt så jäkla mycket på renovering så nu tryter det verkligen.

Att Milla gjorde sönder R:s dator (3:e i ordningen, som inte går att laga, annars 4:e), att hans cykel blev stulen eller att jag precis upptäckte att någon kastat en tennisboll på en ruta så ett fönster gått sönder… Ja, det gör inte saken bättre direkt! Eller att man upptäcker en massa skit hela tiden som tidigare ägarna slarvat med och gömt undan. När vi exempelvis grävde upp garageporten, så hittade vi gamla element, gamla rör, gamla bildäck och annan gammal skit som dom gömt under jorden. IDIOTER!! Faan, säger jag bara… Hata hata hata utgifter!! Speciellt dom man inte är ”skyldig” till själv :( Och att någon bara ”smiter” ifrån det också, utan att ta sitt ansvar gör mig ännu mer förbannad. Ja, jag är sne just nu!

I morgon så skall baby och jag på årsfest med hans fotboll. Skall bli superkul :) Baby kör barnen till Uddevalla i morgon bitti så då skall jag bara slappa hela förmiddagen och sova länge :) NU väntar TACOS:en på att jag skall börja laga den, och sen blir det bad med familjen ♥

Bye bye for now!

TACK för din kommentar :)

