Myser ner mig

Framför NCIS och bara njuter av lugnet. Idag har varit en intensiv dag, trots att jag har varit ledig och tagit det lugnt. Jag har haft lilltrollet hemma och just nu så behöver hon verkligen dagis. Hon tycker det är så tråkigt att bara vara hemma med mig. Vi har varit ute på promenad och lite annat, men hon vill leka med sina barn säger hon, sötgöte ♥ Så hon har hittat på en massa bus hela dagen. Inte nog med att hon har lyckats göra sönder en tredje dator, hon har även svämmat över handfatet i toaletten och gjort stopp i rören där, krossat ett glas, hällt ut mjölk och krossat min ena tutte. Och ja, jag förstår att många av Er tänker nu… ”Ser hon inte efter ungen alls??” – Men jag gör faktiskt det!!

Hon är för jäkla snabb, lyckas med det mesta och passar på medan jag minst anar det. Och sen blir hon ledsen när hon förstår vad hon har ställt till med. Men det var ju himla kul, just då. Och jag förstår henne, för jag var likadan. En riktig klant (och är än idag)… Enda skillnaden var att vi inte hade lika dyr elektronik när jag var liten. Fast i hennes fart så lär ju vi snart inte ha någon kvar heller… Det är tur att det bara är materiella ting!

För hon är ju ändå det finaste som finns, min underbara lilla gangstertjej

2 thoughts on “Myser ner mig

  1. Du lyser upp mitt mörker..
    Med *era* smått galna & super roliga busiga påhitt..
    Det är ju klart att *M* är snabb, hon tävlar ju inför 2000 meter i OS kvalet…*fniss*
    Och hon vill ju vara snabbare är DC Kaninen..*L*

    Du är la fö go!
    (lite GBG´ska)

    Kram

TACK för din kommentar :)

