Inte riktigt normal… – Jag?

Nu har min hårddisk äntligen kommit som baby beställde häromdagen, så nu skall här rensas och föras över för fullt. Men först en prommis med dockan för jag är så slö idag. Har varit hos sjukgymnasten, och sen en tur till solariet så nu är jag fit for fight igen ;)

Sjukgymnasten tyckte inte att jag var riktigt normal, när jag berättade om mina städbehov, så jag skulle få läxa med städförbud (!!!!) Tur att vi aldrig riktigt bestämde att det skulle vara tills nästa gång, för det skulle aldrig gå…

Så här kom min dotter hem förresten… Hela benen är fyllda dom med ;)

2 thoughts on “Inte riktigt normal… – Jag?

  1. Varför går du hos sjukgymnast?
    Jag skulle vart till en idag för min rygg men hade en överjävlig natt så fick knappt nån sömn så får ta det till veckan istället.

TACK för din kommentar :)

