Hello

Nu sitter jag med kaffet i handen och har precis avnjutit en härlig frukost tillsammans med min dotter. Vi tog sovmorgon idag, och vi bägge vaknade först när klockan ringde vid 9. Härligt, välbehövligt och välförtjänt ♥ Mina barn har alltid sovit länge på mornarna, men de senaste två månaderna har lillasyster vaknat runt halv 7-7 och det är inte poppis vill jag lova. Men den senaste veckan har hon slagit om helt och det är så skönt! Egentligen hade jag helst velat lägga mig några timmar till, men jag tror inte att lillsnorpas går med på det ;)

Sorry att jag bloggat så uselt, men jag har jobbat och haft häcken full. Nu har jag dock en dags ledighet innan jag går på min jobbhelg. Visst, ett besök hos sjukgymnasten, inköp inför helgen och lite annat skall jag göra, men jag skall mestadels vara på hemmaplan i alla fall :)

På tal om något helt annat… Tänk om man kunde ha en sån här underbart härlig dukning här hemma i trädgården ♥  Ljuvligt!

Collage | Ellas Inspiration

 

TACK för din kommentar :)

