Julpynt

Har redan börjat inhandlats. Jag kunde inte lägga band på mig själv, som vanligt. Så det blev lite pynt som fick följa med redan i början på oktober. Allt detta julpyntet som finns i affärerna sätter igång en rejäl julstämning inom mig redan Myyyys! Vet redan hur jag vill att våran gran skall se ut…

One thought on “Julpynt

  1. Julen ser jag också framemot…även om det kanske är just då som alla T grejer är här…och samtidigt håller de på att renovera huset….men men den dagen den sorgen.

TACK för din kommentar :)

