Galet trött men mysigt ändå

Rejält trött är denna Mamman idag… Har varit en fullspäckad dag med det ena mötet inbokat efter det andra. Så jag är trött! Men annars är allt bra :) Värre är det med lillskrutt som har feber IGEN. Tredje gången på en månad nu… Detta gillas verkligen inte, och jag blir orolig :( Stackars min bebis ♥

Efter läxor och andra göromål var avklarade idag så tände jag ljus i hela huset och har bara myst med mina kottar. Skall jobba i helgen, så då behöver jag få mig lite extra gos innan jag pyser iväg ♥

Har förresten plockat in årets första mossa för säsongen :) M och jag hittade det igår så vi dekorerade kakfatet lite :)

2 thoughts on “Galet trött men mysigt ändå

  1. Åh, jag tycker denna årstiden är mysig, det känns som att kroppen behöver gå i ide, slappa tända ljus & mysa.. *Visst är våren & sommaren en härlig tid*…

    Även om vi härliga bloggare är i idet, betyder inte det att man slutar blogga!
    Du är störtskön!
    Men det vet du redan <3

TACK för din kommentar :)

