Anledningen till protest!

Ta det inte personligt, eller jo, gör det, ifall din blogg aldrig uppdateras, eller om den bara uppdateras ibland, och då med trökig skit som ingen vill läsa om. Jag är utsvulten, och behöver läsa något intressant. Vissa av Er har valt att bara uppdatera någon gång i månaden, eller mer sällan, och det är inte Er jag syftar på. Utan Ni som uppdaterar var tredje till var femte dag och bara med ointressant skit.

Jag protesterar även mot MIG SJÄLV som trots dessa tråkiga bloggar, ändå går in och läser. Hahahaha… Jag är allt lite smått störd ibland :p Jag brukar inte störa mig på meningslös skit, men det gjorde jag igår, och även idag när jag kollar ett par få och inte får ett enda ynka kul att läsa…

Och till Er som har intressanta och givande bloggar… Kärlek till ER ♥ Och ja, jag vet att jag inte behöver läsa de andra, men ibland måste man ändå när man har läst alla bra :) Nu skall jag in och läsa en jag gillar, som fyller mig med ljus.

Tjillevippen… Nu skall jag göra scheman för M:s nya dagistider!

9 thoughts on “Anledningen till protest!

    • Hahahaha… Trots att jag älskar när du bloggar så behöver inte du känna dig träffad. Du gör det än mer sällan, men när du gör det så är det med bravur ♥ Saknar dig min vän! Pussss.

    • DU är inte heller någon som behöver förklara dig! Egentligen är det bara jag som är frustrerad på mig själv som läser bloggar jag inte ens gillar i brist på annat. Men ibland är jag så trött att jag inte orkar göra annat än att sitta med datorn i knät ;) Blogga när DU vill för bövelen! Jag gillar både dig och din blogg ♥

  1. Jag kollar din & jag gör som du jag tröttnar på att läsa ointressanta saker, men gör det ändå ibland :-)
    Men du har förbövelen ingen ointressant blogg..
    *Finis*
    Stor kram från en trist blogg..*L*

  2. Sjukt roligt att du protesterar. Ännu roligare att du protesterar mot dig själv. Det, kära du, kallas självinsikt. Känner mig med träffad men har inga planer på att ta illa vid mig eller ens agera. Jag bloggar också när jag hinner, orkar och vill. Just nu har jag faktiskt varken tid, ork eller vilja. Shit happends!

TACK för din kommentar :)

