Fix och trix del 4

Vårat sovrum fick sig en make over i helgen och jag är så jäkla stolt över att jag klarade av att tapetsera med mönsterpass. Att jag klarade av att tapetsera över huvudtaget egentligen, men med mönsterpass (!!). Men jag hade bra hjälp av min underbara man, och det var en riktigt bra tapet att jobba med. Gjorde ett försök till att tapetsera en annan gång, fast med en riktig skittapet, och det gick käpprätt rent ut sagt. Så nu har jag lärt mig att det lönar sig att ha en bra tapet. Och jäkel vad snyggt det blev med :)

Vårt val av tapet var någon som vi bägge länge suktat efter, Duro Essens 286-01 Karelia. Och vi är helt galet nöjda med resultatet

TACK för din kommentar :)

