I väntans tider

Ja, så här i väntans tider så kom jag på att jag inte har visat upp den gubbsnygga lampan som jag köpte till sonen för någon vecka sedan. Bilderna har legat på datorn sedan A satte upp den i förra veckan, men dom har visst inte kommit upp i bloggen förrän nu.

Så här för Ni kika på denna tills jag är färdig med den pågående renoveringen hemma. Jag ska försöka få upp pixen under dagen, men vill tapetsera klart först. Men den som väntar på något gott… ♥

Både stora lampkula och den färgade sladden är inköpta på Claes Ohlsons.

One thought on “I väntans tider

TACK för din kommentar :)

