Rent och avskalat

Nu det senaste så har jag råkat slinka in på lite främmande bloggar lite här och var, och jag har minsann hittat lite guldkorn här och där…

Ett exempel är FJÄLLHEM, en inredningsblogg om bland annat just skandinaviska fjällhem och skandinavisk ”fjälldesign”. Riktigt grymma hus i annorlunda skepnader uppe bland bergstoppar och i djupa dalar. Kul när man hittar lite bloggar med lite annorlunda nischer som tilltalar en ;)

Bloggerskan bloggar inte bara om fjällhem som sagt, utan även annan läcker inredning. Och jag föll ju såklart för detta, som hon hittat via bloggen 79 ideas.

Rent och avskalat… Det gillas! Så nu måste jag sätta igång och städa ser jag…

2 thoughts on “Rent och avskalat

TACK för din kommentar :)

