Nytt ”on the list”

I förra veckan när jag var ute i skogen, så gick jag rätt på ett riktigt fynd som fick följa med mig hem. En sliten gammal rostig hästsko ♥ Den var så fin, så jag kunde inte låta den ligga kvar där alldeles ensam.

Min kära sambo är dock inte lika förtjust i mina fynd alltid, och inte heller mina ”udda” kläder, så då händer det att han gömmer saker. Och eftersom jag har en hel del kläder så märker jag oftast inte när han gör så. Hästskon höll jag på att glömma även den, men idag kom jag på det. Gick till ryggsäcken för att ta fram den, men den var borta. Berätta detta för A som såg lite väl skyldig ut. Tillslut fick jag fram vart han hade gömt den i alla fall. Men först fick jag lova att jag inte skulle skruva upp den på väggen. Men att den skulle ligga på vår tavellist i sovrummet, det godkände han ;)

3 thoughts on “Nytt ”on the list”

  1. Lite tips till A: Han måste vara smartare! En taktik är att ha koll på sopgubbarna och rusa ut med flera påsar just när de kommer eller kanske dagen innan på kvällen….då kan aldrig partnern hitta och man kan ljuga mycket bättre…..

TACK för din kommentar :)

