”Nytt” hår…

Så nu har det blivit lite mer förändringar på håret och jag har nu ÄNTLIGEN fått det oranget. Bilden gör inte riktigt håret rättvisa, för jag tycker knappt att det ser oranget ut alls där, men det är det. Kopprigt höstigt och hett ;) Inte alls så mörkt som det ser ut på bilderna.

Gillar verkligen alla murriga höstiga färger som kommer nu med det kyligare vädret. De roströda, det lejongula och det mossigt gröna… Me like ♥

Men som sagt, håret var det ju… Och ett STORT STORT MEGATACK till Miriam som gav mig lite bra färgtips för att nå fram till resultatet :)

Posted in Jag

2 thoughts on “”Nytt” hår…

  1. WIIIIHHIII! Gud så fint, nu vill jag med göra ju bara för det!!! Jag är en riktig sucker för kopparhårfärg, i alla nyanser. Därför vet jag hur tråkigt det är när det istället blir typ rött eller ännu värre, vinsåsrött…det har hänt mig i alla fall.. :D
    Vad glad jag blev att det blev bra trots mitt invecklade svammel :)
    Me like a lot!

TACK för din kommentar :)

