Stissig i själen och förändringar hemma

Är jag idag, vilket är pissejobbigt. Jag springer runt som en yr höna och ser vart enda litet dammkorn. Har ändrat om och fixat lite här hemma med. Jag spyr på allt puttinuttigt, och jag var ju väldigt sån i min inredning ett tag, men nu skall allt bort. Vill ha bort fonden helt. Jag gillar den verkligen inte, men det var som sagt inte första prioritet. Vi får se när den ryker, men jag hoppas att den för det inom en, inte allt för avlägsen framtid.

Har bytt ut våra lampor i sovrummet med, vilka var vita med vit/beiga ränder. Nu är det metalllampor i stället. Mycket bättre!

Änglatavlorna är undangömda, och i stället har detta kommit upp på tavellisten. Men ännu känns det inte riktigt helt 100, men närmare än innan i alla fall.

2 thoughts on “Stissig i själen och förändringar hemma

TACK för din kommentar :)

