Pinsamt

Hösten är verkligen här vill jag lova, men inte riktigt igår, fast det trodde jag. Gick in till stan efter jobbet igår med tjocka baggyjeans och stora gummistövlar. Inte riktigt samma väder som det var när jag åkte till jobbet igår. Jäkel vad jag fick skämmas, när resten av befolkningen gick runt i klänningar, shorts och sandaler… Men idag pissregnar det i alla fall så idag måste det ju bli rätt med ”stöltar”.

Men igår kände jag mig något felplacerad…

One thought on “Pinsamt

  1. en skönhet klär i allt.

    om vi pratar om pinsamheter så toppar jag nog den när jag träffade dig på kvantum och sa men du får följa med din mamma när det inte alls var rasmus som var med dig och handlade. skämms som ett djur över den kommentaren men den bara slank ur lika naturligt som hej.

TACK för din kommentar :)

