Hopp

Idag har jag lite hopp inom mig igen, men det har varit några oerhört jobbiga dagar som vi haft ett tag här, men nu tror jag att det börjar vända. Kanske behöver man få sig en liten tankeställare ibland, för att visa hur skört livet är? Men detta vi gått igenom dessa dagar önskar jag ändå inte någon… Det har skakat om mig rejält.

Nej, nu till något roligare… Idag har jag fått gosat med mina underbara små ljuvlisar igen ♥ Sitter hemma hos päronen som har haft barnen ett dygn här och skall ha dom i morgon igen när jag jobbar natten lång… Fantastisk massage har jag fått av mammisen idag. Det var behövligt! Nu blir det natten, men först ett samtal till mannen med den ljuvaste stämman jag någonsin hört ♥

Natti gott folk!

TACK för din kommentar :)

