Stora badrummet är klart!

Så jäkla skönt! Nu kan vi både duscha och pinka på bägge våningarna ;) Nu skall det fasen i mig inte ske några omfattande renoveringar här på länge. I alla fall inte om vi inte kan genomföra dom själva, utan en massa jäkla hantverkare. Jovisst, garageportarbetet, men efter det då… Det har varit minst sagt påfrestande kan jag lova. Och när vissa beter sig som grisar med, så tryter lätt tålamodet… Men men… Efter vi har städat så skall jag visa upp vårat nya härliga badrum :) För jag gillar det skarpt. Och min ljuvliga specialtoalett blev fasen i mig pricken över i:t. Denna kombo valde vi bra!

Nu pyser jag och jobbar! Pösss.

2 thoughts on “Stora badrummet är klart!

TACK för din kommentar :)

