Beundrar och beaktar

Sitter hemma hos päronen och njuter av mina små ljuvlisar. M har knappt släppt sin Mamma med blicken sedan jag kom från jobbet, och hon har säkert sagt hur mycket hon älskar mig ett 20-tal gånger. Skulle hon få välja så skulle hon nog helst sitta fast på mig som ett plåster. Helst ett kitty-plåster, Mumin, eller Cars. Dom är favoriterna för lillbusan ♥ Min vackra lilla pepparkaka! Solen har tagit rejält på den lilla kroppen och det är så sött!

R kom precis hem, där är det mest kompisar som hägrar, men han är allt fortfarande Mammas kille. Inte lika officiellt fortfarande bara ;) Men han säger allt de tre magiska orden till mig, minst en gång om dagen och jag smälter lika mycket varje gång… ÄLSKADE ÄLSKADE UNGE ♥

Nu skall jag krypa till kojs för det blir en lång jobbdag även i morgon, men först… Ett samtal till min blivande make som är hemma ♥

One thought on “Beundrar och beaktar

TACK för din kommentar :)

