Läckert från Granit

Åhh, vad jag vill åka tillbaka till Jönköping nu och till GRANIT:s underbara butik. Tror nog att jag får boka in en ny hotellweekend där till hösten. A vill tillbaka dit med, för vi hade det sååå mysigt. Här kommer ett utdrag av deras grejer…

One thought on “Läckert från Granit

  1. Hej Lena!

    Jag har försökt hitta din e-postadress så att jag kan skicka över ett samarbetsförslag, så istället skriver vi en kommentar. Det är så att jag har etablerat en liten e-butik som säljer världens första designade lågenergilampa – Plumen 001 (http://www.store.pavlic.se/plumen-001.html).

    Pavlic Store var första webbutiken i Sverige som började sälja Plumen 001 och jag tror att vi fortfarande är de enda som erbjuder 2 års garanti på Plumen 001.

    Om du är intresserad av att se över ett samarbete så väntar jag med spänning på ditt svar!

    Ciao,
    Igor

TACK för din kommentar :)

