Pyssel och härligheter

Idag var vi i Lidköping och fixade pass. Då passade vi på att göra lite kul saker med. A ville visa mig ett fik som han sa att jag skulle älska. Ett fik han upptäckte när jag låg på operationsbordet. Och visst känner han sin kära sambo :) Jättefint var det med läcker inredning, slitna stolar i olika färger. Maten och fikat var inte fy skam det heller ;) Lite dyrt är det ju alltid på ”riktiga caféer” men det får vi la ta när vi går en gång var tredje månad typ. Ringde även till fina vännen S som kom och gjorde Oss sällskap ♥ Är så jäkla glad över att jag träffat henne. Hon är en pärla!

Lite härlig shopping blev det med. Jeeeeklar vilka lööövly små butiker det fanns där :)


Och efter lite pysslande från Mamman i familjen, så skapades detta…


O
ch lite mer…

2 thoughts on “Pyssel och härligheter

  1. ÅÅÅ du betyder mycket för mig med <3 Tack för den lilla fikastunden, vi får satsa på någon dag innan ni åker iväg o ses lite! Jätte fina saker, jag vill med ha… =)

  2. Å L, jag blir alldeles yr i huvet, gud va fint!
    Vi har några caféer här med med *billigt* fika & en massa sköna inrednings saker, egentligen ska man inte råka på såna ställen, risken är stor att man blir pank..*L*

TACK för din kommentar :)

