Renovering av två (!!) badrum :(

Det blir visst inte bara ett badrum som får renoveras, utan två. Igår brast toaletten på lilla toan och det finns inget att göra förutom att renovera även den. Sätta klinker, ny toalettstol och nytt handfat/möbel. Pust säger jag bara… Men samtidigt gott att det hände nu, så det blir riktigt gjort även där. Däremot har jag ibland önskat att jag var gjord av pengar. Men det är inte det viktigaste… Störst av allt är kärleken och kärlek har vi gott om i denna lilla familj ♥ Så jag ser just på det! Men igår ville jag bara gråta, och det gjorde jag med.

Nu ser det ut så här där nere… Men förhoppningsvis blir det fint inom en inte allt för avlägsen framtid!

3 thoughts on “Renovering av två (!!) badrum :(

  1. Nej! Vilken otur… Badrummen är ju inte de billigaste ställena att renovera. Men se det positivt, nu får du en toalett som blir precis som du själv (eller ni då…) vill ha den!
    Kramis

  2. Att du blev ledsen är inte så konstigt, vem skulle inte bli det, kommer själv ihåg när jag hade hus & det va mögel överallt, rev skiten, men blev en helmysig toa tillslut..

    Jag är lite egen jag med, har inte sagt så mycket om inredning, men jag vet att du är bra på det, men anlita någon som gör *skitjobbet*..*flinar*… Välja badrumsinteriör är du bäst på..

    Underbara vänner ska man ha, inte skithus vänner! *Ler*

    Önskar er lycka till – Men är säker på att det blir Asläckert när slutet är nära.
    Du är ju gör go, när du håller på, men bind fast den där *D-K* först, så det inte går för fort!

    Och ta det i lagom takt, jag vet det är skitsvårt, men hjälps åt!

    Älskar dig vännen!

TACK för din kommentar :)

